Ini Qisah HaLLiQa' ini kisah HaLLiQa: kesian :'(

Followers

kesian :'(

Assalamualaikum guys..
Hari ni hari jadi kwn saya ,
SAIDAH NAFISAH ..happy . ? Alhamdulillah , saya happy hari ni .. :')
kesian Saidah .. :'(
ape2 p0n , mintak maaf ye kawann ..
Rancangan yang dirancang telah pun berjalan dengan terancang ..
Alhamdulillah .. :DD
alkisah bermula ...
apabila , saidah dtg kesekolahh ..
kami yg telah dtg sejak awal lagi .. buat muka masam ..
saya nk buat muka masam . ?
memang x akan jadi lah .. yelahh .. dah biasa snyumm ..
tiba2 pulakk , kena memasamkan muka ^^'
maaf , ye kwn2 .. aku mmg x pandai berlakonnlah
kami semua , buat don't know je kat skolah ..
buat2 x ingat hari ni birthday die ..
DAN
lakonan bermula apabila kami marah2 die ..
kami ?.. bukan kami .. diorang je .. saya x ..
bila dia mnghampiri saya , saya cuma larikan diri drpd dia je ..
untuk mengelakkan drpd dia tnya mcm2 , nnti terketawa pulakk ..
nnti musnah rancangan yg dirancang ..
diorang marah2 , sampai nak menangis Saidah .....
then ,
cake pun datang .. dan kami pun cakap :
SELAMAT HARI JADI !!
mata Saidah dah start berkaca dah .. nak nangis lah tu :P
tapi ..
saya yang nangis dulu .. T__T
*aku pulak yang terharu Hari ni memang tercatat dalam hari2 yang terindah sepanjang 2012 ..
maklumlah .. naik form4 kami semua berpindahh ..
biarlah , hari ni mnjadi kenangan untuk kami semua ...
InsyaALLAH !

sedap cake ni .. terima kasih syahrain .. konon :')
nak . ? cari sendiri , beli sendiri & makan bersama .. kih kih kih :D
PENGHARGAAN
- Nur Syahrain Nazaruddin
- Siti Nur Hanida
- Saidatul Nabilah
&
- iLi Amira
tahniah ! lakonan kamu semua menjadi ..
*aku je yg x tau nk berlakon .. ^^'

SELAMAT HARI LAHIR , SANAH HELWAH ,HAPPY BIRTHDAY
SAIDAH NAFISAH
Semoga panjang umur , dimurahkan rezeki & semoga happy selalu ..
AMIIN , InsyaALLAH !

 * kami ! saya je tiada disini kerana saya yang snap kan gambar ni :') *
 okayy ..

masa dah time ...
Assalamualaikum

Like dan Komen Jika Sudi

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen