Ini Qisah HaLLiQa' ini kisah HaLLiQa: Assalamualaikum

Followers

Assalamualaikum

Assalamualaikum & salam ukhuwahh .. ^^
Alhamdulillah kerana masih diberi nafas & kekuatan oleh ALLAH S.W.T ..
Nama saya Nur Aqillah Binti Zulkepli .
Bersekolah di Sekolah Menengah Rendah Agama Chuah.
Saya bukan lah orang baru di dunia bl0g ..
Blog ini merupakan blog ke-2 yang telah diciptakan ..
Blog yg pertama ada & masih diguna juga , tapi tak selalu bukalah  ^^ .
Blog ini merupakan diari saya .. tapi , x sama dengan diari di rumah .
Di rumah , semua yg berlaku , tercatit didalamnya .. ^^
Di sini , hanya yang perlu saja =)
jadi , apa yang baik harap dijadikan teladan ..
yang buruk dijadikan sempadan ^^
Saya budak baru belajar , so , kalau ada salah & silap ..
Jangan malu2 nak tegur taw, tapi , dengan berhemah lahh :)
Saya seorang yg mcm mne . ?
entahlah ~
Kepada orang yg baru kenal ,
yang belum pernah bercakap dngn saya ..
yang belum kenal sepenuhnye
mngkin akn anggap saya ni seorang yang sombong ?
sbb x tegur - tegur ..
sbnrnye , bkn x nak tegur tapi ..
maluuu ^^'
Tapi , bila dah kenal ..
kpd sesiapa yang telah mngenali saya sahaja , 
akan tahu saya seorang yang macam mana .. =DD
hehe :)
Okayyy lahh .. kalau ada salah & silap jangan lupa tegur taw ..
Yang baik dijadikan teladan , yang buruk dijadikan sempadan ...
Assalamualaikum .

Like dan Komen Jika Sudi

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen